Squash Relax Domašov
Obrázek bez názvu

Sportovní a zábavní areál RELAX DOMAŠOV v jesenické turistické oblasti Bělá pod Pradědem Vám zajistí zážitek z aktivní dovolené. Nejširší spektrum nabídky areálu umožní výběr aktivit každému bez ohledu na věk, výkonnost a naturel. To vše v krásném prostředí Hrubého Jeseníku s výhledem na hlavní hřeben, optimální výchozí bod pro nástup na hřebenové trasy. Nadstandardně čistý vzduch a kvalitní horská voda, malebná krajina ve všech ročních obdobích.

Popis: 1 kurt
Ceník:190,- Kč/ 1 hod./ hřiště

Jak se tam dostanete:
Automobilem:
-z Jeseníku:
po silnici I/44 do Bělé pod Pradědem (Domašov), na křižovatce odbočte doleva (směr Karlova Studánka, Bruntál). Relax Domašov se nachází asi 0,5 km od křižovatky po levé straně, přímo u silnice.

- ze Šumperka:
po silnici I/44 přes Červenohorské sedlo (směr Jeseník) do Bělé pod Pradědem (Domašova). Při vjezdu do obce zahněte na křižovatce doprava (směr Karlova Studánka, Bruntál), Relax Domašov se nachází asi 0,5 km od křižovatky po levé straně, přímo u silnice.

- z Bruntálu:
po silnici II/450 okolo Karlovy Studánky, přes Vidly pod Pradědem do Bělé pod Pradědem (Domašov) a pokračujte obcí asi 4 km, Relax Domašov se nachází po pravé straně, přímo u silnice.

Autobusem: Autobusová zastávka Bělá pod Pradědem, Domašov, pošta se nachází asi 0,5 km od Relaxu Domašov.

Vlakem: Železniční stanice Jeseník, odtud dále autobusem.