Turistický jezdecký klub Pensionu Grefenberg - Jeseník lázně
Další fotografie
Obrázek bez názvu

Pension Grefenberg se nachází na jižním svahu jesenických lázní nad městem Jeseník. Je z něj krásný výhled jižním směrem na vrcholky jesenických hor. Pension je vhodný pro celoroční rekreaci a umožňuje aktivní i odpočinkovou dovolenou. 500 m od pensionu se nachází Priessnitzovy léčebné lázně, které jsou kromě lázeňských procedur také centrem řady sportovních a společenských aktivit. Nachází se zde i lyžařský vlek a začíná zde řada turistických stezek, cyklostezek i lyžařských tras. Součásti pensionu je koňská stáj s jízdárnou a pastvinami. Organizujeme základní jezdecký výcvik a projížďky na koních do okolní přírody.

Nabízí:

• projížďky na koních
  • 10ti hodinový intenzivní výcvik
  • ovládání jízdy na koni
  • jízdy na jízdárně i v terénu
  • projížďky dětí na ponících

CENÍK JÍZDNÉHO:

1 hodina jízdy s instruktorem: 250,- Kč
1 hodina jízdy samostatná: 200,- Kč
1 hodina na ponících: 160,- Kč
Členové klubu: Od 10ti do 15ti let: 500,- Kč měsíčně, od 15ti let a výše: 1000,- Kč měsíčně (v této částce je zahrnutý základní jezdecký výcvik a 10 jezdeckých hodin).

Jak se k nám dostanete:

Autem:
- od Šumperka:
Po silnici I/44 směr Jeseník přes Červenohorské sedlo. V Jeseníku vjeďte do města po I/44 (ulice Šumperská) a na první křižovatce odbočte doleva na ul. 28.října (směr centrum), pokračujte městem bez odbočování po hlavní silnici a po 1 km odbočte na křižovatce s ostrůvkem doprava, směrem na vlakové nádraží a lázně. U nádraží přejeďte koleje a pokračujte směrem do lázní. Pension se nachází na cestě do lázní, přímo u silnice po pravé straně, nemůžete jej minout.

-od Bruntálu:
Po silnici II/450 okolo Karlovy Studánky, přes Vidly pod Pradědem do Bělé pod Pradědem (Domašov), zde na křižovatce odbočte doprava na silnici I/44 (směr Jeseník). dále viz. cesta ze Šumperka.

Autobusové spojení:
Pravidelná linka Jeseník, autobusové nádraží - Lázně Jeseník, Priessnitz jezdí přibližně ve 45 min. intervalech. Autobusová zastávka se nachází 100 m od pensionu.

Vlakové spojení:
Železniční stanice Jeseník, dále pokračujte autobusem. Autobusová zastávka se nachází 50 m od nádražní budovy přímo pod železniční tratí.