Chata Čertovy kameny
 Mapa
Reklama

Chata Čertovy kameny

Chata Čertovy kameny s restaurací a ubytováním se nachází ve výšce 694 m n. m. na úbočí jedné z dominant Jesenicka - vrcholu Zlatého chlumu (kamenné rozhledny z roku 1899.) K chatě je snadný přístup od města Jeseníku vzdáleného cca 2 km po asfaltové komunikaci. Chata Čertovy kameny je postavená v krajině, která přímo vybízí ke strávení klidného rodinného pobytu spojeného s poznáváním přírodních krás, s turistikou, cyklistikou a dalšími sporty, je i vhodná pro strávení letní a zimní dovolené. Svojí nadmořskou výškou, zdravým čistým vzduchem a klidným prostředím se chata hodí i pro ozdravné pobyty dětí. Pro výbornou polohu v přírodě, nedaleko města Jeseníku, je chata Čertovy kameny vhodná v létě i v zimě pro rodinnou rekreaci, školy v přírodě, školní výlety a lyžařské výcviky. Po osobní dohodě poskytujeme slevy pro školy. Celková ubytovací kapacita je 38 lůžek (možnost přistýlek). Nabízíme 1x dvoulůžkový, 1x třílůžkový a 1x čtyřlůžkový pokoj s přistýlkou a se sociálním zařízením (sprcha, WC, bidet), TV+SAT. Zbývající pokoje jsou standardně vybaveny, teplá a studená voda na pokoji, společné sociální zařízení (sprchy, WC). U chaty je zastřešené posezení s kamenným venkovním krbem i táborákové ohniště, které je k dispozici ubytovaným i turistům. Pořádají se zde firemní i rodiné oslavy spojené s grilováním a pečením masa, klobás, uzeniny…

Ke sportovnímu vyžití Vám nabízíme volejbalové hřiště, kde si mohou děti i dospělí zahrát míčové hry, (fotbal, nohejbal, volejbal, soft tenis, bedminton) a také nově zařízenou posilovnu. Vedle jídelny je herna s kulečníkem a šipkami. Stejně jako pro turisty, také i pro cyklisty má chata Čertovy kameny velmi vhodnou startovací polohu do celého okolí Jesenický hor. Čertovy kameny jsou velice oblíbené u horolezců. Dále lze využít sjezdové lyžování a běž

Poskytované služby
Bar | Domácím zvířatům vstup povolen | Parkoviště otevřené | Restaurace | Salonek
Pro děti
Dětský koutek | Houpačka | Posilovna | Prolézačky

Dostanete se k nám, pokud přijedete od Šumperku směrem k České Vsi. Projedete rovně kruhovým objezdem, přes most a za mostem doprava. Asi po 50 metrech za křižovatkou odbočíte cestou kolem rodinných domků, přes louky a les až k chatě. Pokud přijíždíte ve směru od Krnova, přes Zlaté Hory a Mikulovice, směrem do města Jeseníku, za obchodem Billa a Lidl (po pravé straně) před mostem odbočte doleva. Po padesáti metrech odbočíte doprava nahoru kolem rodinných domků, přes louky a les až k chatě. U chaty je osvětlené parkoviště. Pěšky: Po žluté značce, která vede od autobusového nádraží v Jeseníku, nebo po modré značce, která vede od zastávky v České Vsi.

V přízemí chaty je vedle restaurace zřízena nekuřácká restaurace, která může posloužit i jako salonek pro uzavřenou společnost, svatby, kurzy, školení, oslavy… V letních měsících mohou naši hosté využít i venkovního posezení na dvou terasách se slunečníky a markýzou.