Chata Krajinka
 Mapa
Reklama

Chata Krajinka

Chata Krajinka se nachází v obci Vysoká, nedaleko horského masívu Králického Sněžníku. Je vzdálená 8 km od města Hanušovice a 15 km od města Králiky. Vybavenost chaty: Tři samostatné pokoje (dva pokoje po dvou lůžkách, jeden pokoj se čtyřmi lůžky), dvě společenské místnosti (jedna s otevřeným krbem druhá s krbovými kamny), dvě koupelny, tři toalety, kuchyň vybavená el.troubou s varnou deskou a MW, sauna, bazén, TV, DVD, rádio, satelit, letní grill, parkoviště, ohniště, pískoviště. Maximální kapacita chaty je 8 osob. Chatu pronajímáme jako celek za noc, bez ohledu na její obsazenost.

lyžování, běžky, turistika, cykloturistika...

Poskytované služby
Krb | Kuchyně | Parkoviště uzavřené
Pro děti
Bazén | Houpačka | Pískovistě | Sauna

Chata Krajinka se nachází v obci Vysoká, nedaleko horského masívu Králického Sněžníku. Je vzdálená 8 km od města Hanušovice a 15 km od města Králiky. Pokud k nám pojedete od Hanušovic (směr Králíky), v obci Vlaské pak uvidíte po levé straně odbočku (do prava) směr Vysoká - 4km. Pokud by jste k nám jeli od města Králíky, odbočte pak v obci Vlaské vlevo. Od odbočky se po 4 km dostanete do obce Vysoká, kde se hned v pravé části nachází parkoviště a křižovatka. Vydejte se pak směrem doleva nahoru. Zhruba po 100 metrech za chatou s bílo-černým štítem se dejte opět doleva. Vedle této chaty je naše chata - ke které se zezadu dostanetena soukromé parkoviště.

kuchyň vybavená el.troubou s varnou deskou a MW