Penzion Běla
Restaurace
Pokoj
Wellness
Od 4. 7. 2012 venkovní bazén.
Penzion Běla
 Mapa
Reklama

POZOR! Od 4.7.2012 bude ubytovaným hostům k dispozici ZDARMA venkovní bazén na naší zahradě! Rodinný Penzion Běla poskytuje ubytovací služby v srdci Jeseníků, v klidné části Bělé pod Pradědem – Domašov. Nachází se jižně od samotného lázeňského města Jeseníku, které je proslulé Priessnitzovými lázněmi se svými osmdesáti prameny a světově unikátním klimatem. Kolem penzionu se vine řeka Bělá, která patří do povodí Odry a jejíž šum dotváří atmosféru tohoto místa. U nás se snoubí útulné ubytování s výtečnou domácí kuchyní. Naším cílem je, abyste se u nás cítili jako doma. Součástí penzionu je stylová restaurace s kachlovými kamny a kapacitou 45 míst, která je rozšířena při vstupu o zastřešenou terasu s venkovním posezením, takže nabízí služby i volně příchozím zákazníkům, zejména cyklistům, protože kolem penzionu vede cyklistická stezka končící až v Jeseníku. Vstup do ubytovací části je přes recepci, která je součástí přístavby a navazuje na naše vlastní parkoviště. Z recepce je také řešen vstup do wellness centra a jihozápadním směrem orientovaného uzavřeného atria s posezením pod slunečníky a obsluhou z baru v recepci, dále do rozsáhlé zahrady s volejbalovým a dětským hřištěm. Wellness centrum v současné podobě nabízí vířivku, infrasaunu se solnou a světelnou terapií, kneippovy masáže, vodní masáže nohou a vyhřívaná lehátka. Tyto služby budou ještě rozšířeny o venkovní saunu, bazén a vířivku s výhledem do zahrady. Celková ubytovací kapacita penzionu je 35 lůžek s klasifikací čtyř hvězdiček zejména ve dvou, tří a čtyř lůžkových pokojích s plazmovou televizí a s připojením k internetu přes wifi. Všechny pokoje jsou vybaveny sociálním zařízením přístupným z předsíňky s vestavěnými skříněmi, moderními kovovýmí lůžky a spolu s dřevěnými trámovými stropy a šuměním řeky Bělé vytváří téměř středomořskou atmosféru, ovšem ne s výhledem na moře, ale s jedinečným výhledem z každého pokoje na vrcholky hor Hrubého Jeseníku.

cyklostezky, turistika, lyžování, běžkařské trasy

Poskytované služby
Bar | Bezbarierový pokoj | Bezbarierový přístup | Internet | Kavárna | Konferenční centrum | Parkoviště uzavřené | Praní a žehlení | Restaurace | Salonek | Venkovní gril | Venkovní posezení | Wifi
Pro děti
Dětská židle | Dětské hřiště | Dětský koutek | Domácím zvířatům vstup zakázán | Hračky | Přebalovací pult | Sauna

Tipy na výlety naleznete na našich internetových stránkách: http://www.penzion-bela.cz/okoli

Jak se k nám dostanete? Autem: od Polska (hr. přechod Glucholazy): Po silnici I/44 přes Mikulovice, Jeseník směr Šumperk, v Bělé pod Pradědem, část Domašov odbočit cca. 1 km za obecním úřadem před mostem vpravo. od Bruntálu (Opavy, Ostravy):Po silnici II/452 směr Vrbno pod Pradědem - Jeseník, v Bělé pod Pradědem, část Domašov odbočit cca. 1 km za křižovatkou se silnicí I/44 před mostem vlevo. od Šumperka (Olomouce, Brna):Po silnici I/44 směr Jeseník, v Bělé pod Pradědem, část Domašov odbočit cca. 1 km za křižovatkou se silnicí I/44 před mostem vlevo od Hanušovic (Prahy, Hradce Králové):Po silnici II/369 směr Lipová lázně - Jeseník, v obci Lipová - lázně odbočit doprava na silnici I/60 směr Šumperk a dále po silnici I/44 jako od Polska. Autobusem: Nejbližší autobusová zastávka Bělá p.Prad., Domašov, závod. Vlakem: Nejbližší železniční stanice Jeseník.

V Penzionu Běla se také nachází originální restaurace. V restauraci je k dispozici 45 míst, můžete zde příjemně posedět u kachlových kamen nebo se rovnou usadit na pec. Kuchyně resturantu pro Vás denně připravuje pokrmy z čerstvých, regionálních produktů. Milovníkům vína můžeme nabídnout k ochutnání výběrová jakostní a přívlastková vína přímo z domácí vinotéky. V teplých dnech můžete posedět na kryté předzahrádce nebo v krytém atriu.